Home | Links

Nieuwsbrief

Archief

Nieuws/informatie

Nieuwsbrief nr 4.

Ref.: RK/102076/kln

…INVESTEREN MET HET SERVICE INTEGRAAL PLAN.

Het service integraal plan sluit perfect aan bij de behoefte van woningcorporaties, om een deel òf de gehele intake, aansturing en afwikkeling van haar technische dienst door service meldkamer te laten uitvoeren. Al naar gelang behoefte, varieert dit van het aannemen van herstelverzoeken op maat tot en met een permanente outsourcing.

Om aan ieders wens te kunnen voldoen hebben wij het service integraal plan verdeeld in drie categorieën, te weten:

• GOUD
Service Meldkamer neemt 24-uur, 7 dagen per week, de gehele intake over en informeert de woningcorporatie, door alle meldingen te exporteren naar het softwaresysteem van de woningcorporatie.

• ZILVER
Service Meldkamer neemt de intake over in de avonden en weekenden. Dus, wanneer u stopt met werken, gaan wij uw dienst overnemen.

• BRONS
Service Meldkamer speelt een rol om onderbezetting en piekbelasting te neutraliseren.

Bijvoorbeeld:
U bekijkt welke soort meldingen voor u het minst relevant zijn om aan te nemen. Uit de praktijk blijken dit cv-, riool- en glasmeldingen te zijn (veelal contractwerk). Deze meldingen leggen echter wel een zware belasting op uw mensen, want ongeveer 53% van alle meldingen vallen in deze categorie. Wanneer u deze meldingen - via uw telefooncentrale - bij ons coördinatiecentrum laat binnenkomen, verzorgen wij de verdere afhandeling en exporteren tevens deze meldingen naar uw softwaresysteem. Dit houdt in: dat uw klachtendienst meer vrije capaciteit krijgt, wat misschien wel een besparing is, omdat u net op het punt staat om er iemand bij aan te nemen.

Zoals u ziet, kunnen wij u van elke soort service bedienen. Een groot voordeel is dat u ieder pakket onafhankelijk van elkaar kan gebruiken.

Wij zouden het op prijs stellen, wanneer u eens – geheel vrijblijvend – met ons van gedachte wilt wisselen. Bel met ondergetekende of stuur de antwoordkaart retour en wij belonen u met een prachtige stationsklok.

Goud, zilver of brons – bij de tijd moeten we allemaal blijven!

Uitvoering:
Zoals de bekende stationsklok; duidelijk en neutraal. Ø 30 cm met rvs omranding.

Goud, zilver of brons – bij de tijd moeten we allemaal blijven!

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet!

Met vriendelijke groet,
SERVICE MELDKAMER HOORN B.V.

R.P. Klabbers, directeur

_____________________________________________________________________________________________

Nieuwsbrief nr 1.

Ref.: RK/102051/kln

De tijd staat niet stil ...

Na ruim 20 jaar leek het ons tijd, om onze huisstijl en service producten eens goed onder de loep te nemen.

Begin jaren ’80 zijn we begonnen met een unieke dienstverlening naar woningcorporaties. Wij draaiden uw storingsdienst, terwijl u van uw verdiende vrije tijd kon genieten. Spoedeisende herstelverzoeken handelden wij af, waarna wij u tevens informeerden.

Echter, door nieuwe kwaliteitseisen (KWH-norm), nieuwe software platformen, intergratie naar software pakketten van de woningcorporaties èn vraag naar meer service (outsourcing) heeft ons doen beseffen, dat “de nieuwe tijd is aangebroken”.

Vol trots zullen wij u dan ook de komende weken onze nieuwe huisstijl presenteren en vertellen wij u tevens alles over onze dienstverlening, onder de naam:

Service integraal plan

Mocht u niet kunnen wachten en direct meer willen weten, neem dan contact op met ondergetekende.

Met vriendelijke groet,
SERVICE MELDKAMER HOORN B.V.

R.P. Klabbers, directeur

 

_____________________________________________________________________________________________

Nieuwsbrief nr 2.

Ref.: RK/102058/kln

Vol trots presenteren wij hierbij onze nieuwe outfit. De naam blijft hetzelfde, maar het logo is toegespitst op het centrum van “het tegenwoordige zaken doen”.

nteractie
nnovatie
nformatie
nvesteren
nstandhouding

Dè vijf pijlers die nodig zijn voor een perfecte dienstverlening. Samen met u kunnen wij een op maat gesneden service aanbieden en verlenen.

Echter, wedden dat nu al meer dan 45 uur per week aanwezig bent. Moet dit nog meer worden, of kan het anders, door volledig of gedeeltelijk outsourcen?

Service Meldkamer   kan hierin veel voor u betekenen.

Lees op uw gemak onze nieuwe brochure en al snel zult u merken, dat u te maken heeft met een professioneel coördinatiecentrum - welke uw herstel- en reparatieverzoeken afwikkelt - zoals ù dat wilt. Een onderdeel van onze brochure is het:

Service integraal plan

De komende weken wordt u hierover verder geïnformeerd. Mocht u niet kunnen wachten en direct meer willen weten, neem dan contact op met ondergetekende.

Met vriendelijke groet,
SERVICE MELDKAMER HOORN B.V.

R.P. Klabbers, directeur

_____________________________________________________________________________________________

Nieuwsbrief nr 3.

Ref.: RK/102076/kln

Na twee introductiebrieven, waarin wij u hebben verteld, waarom het tijd werd voor een nieuwe huisstijl, is nu de tijd rijp u meer te vertellen over ons:

service integraal plan

Service Meldkamer is gespecialiseerd in het afhandelen en filteren van herstelverzoeken.

Door het afspreken van strakke protocollen is het mogelijk, dat uw huurder geen verschil bemerkt of ù of ons coördinatiecentrum het gesprek behandelt.

24 uur per dag
7 dagen in de week

Door de intelligentie van een doordacht software systeem en getraind personeel, kunnen wij ons zelf de KWH-reactienorm opleggen van: “84% binnen 60 seconden beantwoorden”, zonder dat we inleveren op de kwaliteit.

Door een juiste aansturing en vastlegging kunnen wij u aantonen - door middel van een vernieuwd Management Informatie Systeem (M.I.S.) - hoe uw uitvoerende bedrijven en huurders presteren. In de bijlage treft u hiervan een voorbeeld.

Volgende week zullen wij u informeren over de drie vormen, die wij hanteren in ons service integraal plan, te weten: goud, zilver en brons!

Mocht u niet kunnen wachten en direct meer willen weten, neem dan contact op met ondergetekende.

Met vriendelijke groet,
SERVICE MELDKAMER HOORN B.V.

R.P. Klabbers, directeur